Beste leden,
Vanwege de aanhoudende hitte hebben we besloten alle wateren (Ringselvenvijver & de Pelen) tijdelijk te sluiten. We zijn 1 week geleden begonnen met het extra beluchten van de Ringselvenvijver, maar ook dit geeft nog niet het gewenste resultaat. Om de vissen zoveel mogelijk rust te geven sluiten we alle viswateren t/m zaterdag 4 juli. We bekijken op 4 juli of verdere maatregelen nodig zijn.
Er worden nog bordjes geplaatst rondom de wateren.
Hopende op jullie begrip.
Met vriendelijke groet,
Het Bestuur van HSV `t Ringselven
2
