Beste leden,
Het leek ons een goed idee om na een lange tijd weer eens een ledenbarbecue te
organiseren. We willen jullie daarom, in samenwerking met Café de Sport in Budel-Schoot,
op zaterdag 15 augustus uitnodigen voor een gezellige BBQ. Jullie zijn welkom vanaf 16:00
uur bij café de Sport in Budel-Schoot.
Om e.e.a. goed organiseer- en betaalbaar te houden hebben we het volgende besloten:
- Opgeven tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van de BBQ (uiterlijk zaterdag 1augustus).
- Opgeven via een email aan penningmeester@hsvringselven.nl.
- Gelijk overmaken op bankrekening:NL07RABO0109542223, onder vermelding van je naam (niet betaald is niet aangemeld).
- Voor deze 10 euro krijg je 4 consumpties, overige consumpties zijn voor eigen rekening.
- De kosten voor de BBQ worden door de vereniging betaald.
- We hebben besloten de BBQ alleen voor leden (zonder partner) te organiseren.
- Er kunnen zich maximaal 50 personen opgeven i.v.m. ruimte en organiseerbaarheid. Geef je snel op, want vol=vol.
We gaan er een leuke middag/avond van maken en hopen op een grote opkomst en goed weer! Een oude traditie die weer wordt opgepakt.
Met vriendelijke groet,
Het bestuur van HSV `t Ringselven
1
